Created: 10 Ақпан 2019
1592

Кафедраның миссиясы мен міндеттері

 

Қазақстан Республикасының Президентінің Қазақстан халқына «Қазақстан-2050 стратегиясы» жолдауында ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамыту саясаты туралы, Қазақстан Республикасының ақпараттық қоғамға өту үшін жағдайлар жасау жөніндегі оның бағыттары, инновациялық экономика туралы, бәсекеге қабілетті экспортқа бағытталған ұлттық ақпараттық-коммуникациялық технологиялар секторын қалыптастыру.

 

Қазақстан қоғамын дамыту жолында қосқан үлес ретінде жаңа буындағы IT-мамандарды даярлау «Техникалық пәндер» кафедрасының миссиясы болып табылады, интеллектуалды және кәсіптік қоғамның дамуына өз үлесін білімді жаңа буындағы техникалық білімі бар мамандар даярлауда арқылы қосады:

 

  1. Жоғарғы оқу мамандықтары бойынша жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу және қолданыстағы типтік оқу бағдарламаларын жаңғырту;

 

  • 5В070400 – Есептеу техникасы және бағдарламалық қамсыздандыру
  • 5В070300 – Ақпараттық жүйелер
  • 5В070200 – Автоматтандыру және басқару
  • 5В071900 – Радиотехника, электроника және телекоммуникация

 

ҚР БҒМ 29 қыркүйек 2015жылының мемлекеттік лицензияның серия № KZ33LAA00005815 (қолданылу мерзімі шектелмеген) негізінде мемлекеттік және орыс тілдерінде күндізгі және сырттай оқыту арқылы мамандар даярлауды жүзеге асырады

 

  1. Зерттеушілерді дайындауға бағытталған магистратура бағдарламасы бойынша мамандар даярлау, жоғары технологиялық салалар үшін құраушылармен мен басшылар, құқық, экономика және басқару саласындағы қажетті құзыреттілігі бар мамандар даярлау;
  2. Ғылыми-зерттеу қызметін белсенді дамыту үшін бакалаврлар мен магистрлерді іске араластыру;
  3. Ақпараттық қауіпсіздік саласында ғылыми-зерттеу жұмыстар жүргізу;
  4. Талап етілген ғылыми және білім беру пәндердің перспективалы бағыттарын күшейту;
  5. білім беру сапасын жақсарту мақсатында басқа университет ғалымдарымен берік байланыстар белгілеу;

 

Кафедра міндеттері: техника мен технология саласында жоғары білікті кадрлар  даярлауға бағытталған, мақсат қойып және міндеттерін тұжырымдау білетін, кәсіби функцияларын іске асыра білетін, органикалық заттарды өндірудің технологиялық процестерін жоспарлауға және ұйымдастыруға, технологиялық жабдықтың жұмыс жағдайлары мен режимін, телекоммуникация және автоматизация саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізуге, ақпараттық жүйелер және инновациялық технологиялар салаларының жұмысына арналған нәтижелерді өңдеу. 

 

«Техникалық пәндер» кафедрасының стратегиялық мақсаты басқарудың тиімді жүйесін құру негізінде білім беру қызметтерін көрсетудің жоғары сапасын қамтамасыз ету болып табылады, инновациялық білім беру технологияларын енгізу, ғылыми және оқу-өндірістік тығыз байланыстар орнату, ғылыми-педагогикалық біліктілік пен материалдық-техникалық базасы ұдайы дамыту.  

 

Білім беру кешенінде мамандар даярлаудың басым бағыты жоғары технологиялар бағыттары бойынша инженерлік-техникалық кадрлар даярлау: бағдарламалаушылар, байланыс және телекоммуникациялар инженерлері, автоматтандырылған жүйелерді басқарудың инженерлері және т.б. Соның ішінде бүгінгі Қазақстанда инженер-техник кадрлар (бүкіл әлемде сияқты)  инновациялық экономикаға технологиялық серпілісті жүзеге асыруға арналған. Ұжымның перспективалары мен жоспарлары үлкен. Ең бастысы – қазіргі заманға сай болу және білім беру сапасының міндетін тізбектеп арттыруды шешу, Қазақстанның гүлденуіне қажетті шарты ретінде!

 

Қазақстан Республикасының экономикасында болып жатқан қарқынды процестердің құрылымдық өзгерістері жаңа формациядағы мамандарға үлкен сұраныстың себепшісі болды, елдегі тарихи, экономикалық және саяси болып жатқан жағдайды негізге ала отырып, бұл үрдістерді сәтті іске асыру.

 

Тәжірибе, экономика мүдделері, біздің еліміз жүріп келе жатқан қарқынды даму жолдары  бойынша мақсаттарды, жоғары білімнің әдістері мен мазмұнын мәжбүр ету тиіс. Алайда еліміздің жоғары оқу орындарында қазіргі заманғы оқытуда туындаған міндеттерді шешуге жеткіліксіз бағытталған. Техникалық құзыреттілікке қатысты үлкен тапшылық байқалады. Қатаң бәсекелестік жағдайында, бір-бірін тез ауыстыратын жаңа технологиялар мен тауарлар ғасырында, жоғары кәсіптік білім беруде тек қана академиялық жұмыс жасауға болмайды.

 

Теориялық түрде дайындалған және қазіргі өндірістік процестерге жақсы бағдарланған,  индустриялық-инновациялық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті ЖОО-ның түлегі қажет