Кафедраның мақсаты мен міндеттері

Кафедраның мақсаты мен міндеттері

Қазақстан Республикасының Президентінің Қазақстан халқына «Қазақстан-2050 стратегиясы» жолдауында ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамыту саясаты туралы, Қазақстан Республикасының ақпараттық қоғамға өту үшін жағдайлар жасау жөніндегі оның бағыттары, инновациялық экономика туралы, бәсекеге қабілетті экспортқа бағытталған ұлттық ақпараттық-коммуникациялық технологиялар секторын қалыптастыру.

Қазақстан қоғамын дамыту жолында қосқан үлес ретінде жаңа буындағы IT-мамандарды даярлау «Техникалық пәндер» кафедрасының мақсаты болып табылады, интеллектуалды және кәсіптік қоғамның дамуына өз үлесін білімді жаңа буындағы техникалық білімі бар мамандар даярлауда арқылы қосады:

  1. Жоғарғы оқу мамандықтары бойынша жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу және қолданыстағы типтік оқу бағдарламаларын жаңғырту;

Бакалавр:

  • 6В07114 – Есептеу техникасы және бағдарламалық қамсыздандыру
  • 6В06113  – Ақпараттық жүйелер
  • 6В07116  – Автоматтандыру және басқару
  • 6В06215 – Радиотехника, электроника және телекоммуникация
  • 6В07123 – Көлік,көлік техникасы және технологиялары
  • 6В07122 – Электроэнергетика

Магистратура:

  • 7М06130 - Ақпараттық жүйелер

 

Нормативтік оқу мерзімі::

  • күндізгі оқу  – 4 жыл(орта базалық білім бойынша), 3 жыл (орта арнаулы базалық бойынша).
  • сырттай оқу – 3 жыл(орта арнаулы базалық бойынша).
  • қашықтықтан оқыту –  2 жыл (жоғары оқу базасы бойынша).

ҚР БҒМ 29 қыркүйек 2015жылының мемлекеттік лицензияның серия № KZ33LAA00005815 (қолданылу мерзімі шектелмеген) негізінде мемлекеттік және орыс тілдерінде күндізгі және сырттай оқыту арқылы мамандар даярлауды жүзеге асырады

  1. Зерттеушілерді дайындауға бағытталған магистратура бағдарламасы бойынша мамандар даярлау, жоғары технологиялық салалар үшін құраушылармен мен басшылар, құқық, экономика және басқару саласындағы қажетті құзыреттілігі бар мамандар даярлау;
  2. Ғылыми-зерттеу қызметін белсенді дамыту үшін бакалаврлар мен магистрлерді іске араластыру;
  3. Ақпараттық қауіпсіздік саласында ғылыми-зерттеу жұмыстар жүргізу;
  4. Талап етілген ғылыми және білім беру пәндердің перспективалы бағыттарын күшейту;
  5. Білім беру сапасын жақсарту мақсатында басқа университет ғалымдарымен берік байланыстар белгілеу;

Кафедра міндеттері: техника мен технология саласында жоғары білікті кадрлар  даярлауға бағытталған, мақсат қойып және міндеттерін тұжырымдау білетін, кәсіби функцияларын іске асыра білетін, органикалық заттарды өндірудің технологиялық процестерін жоспарлауға және ұйымдастыруға, технологиялық жабдықтың жұмыс жағдайлары мен режимін, телекоммуникация және автоматизация саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізуге, ақпараттық жүйелер және инновациялық технологиялар салаларының жұмысына арналған нәтижелерді өңдеу. 

«Техникалық пәндер» кафедрасының стратегиялық мақсаты басқарудың тиімді жүйесін құру негізінде білім беру қызметтерін көрсетудің жоғары сапасын қамтамасыз ету болып табылады, инновациялық білім беру технологияларын енгізу, ғылыми және оқу-өндірістік тығыз байланыстар орнату, ғылыми-педагогикалық біліктілік пен материалдық-техникалық базасы ұдайы дамыту.  

Білім беру кешенінде мамандар даярлаудың басым бағыты жоғары технологиялар бағыттары бойынша инженерлік-техникалық кадрлар даярлау: бағдарламалаушылар, байланыс және телекоммуникациялар инженерлері, автоматтандырылған жүйелерді басқарудың инженерлері және т.б. Соның ішінде бүгінгі Қазақстанда инженер-техник кадрлар (бүкіл әлемде сияқты)  инновациялық экономикаға технологиялық серпілісті жүзеге асыруға арналған. Ұжымның перспективалары мен жоспарлары үлкен. Ең бастысы – қазіргі заманға сай болу және білім беру сапасының міндетін тізбектеп арттыруды шешу, Қазақстанның гүлденуіне қажетті шарты ретінде!

Қазақстан Республикасының экономикасында болып жатқан қарқынды процестердің құрылымдық өзгерістері жаңа формациядағы мамандарға үлкен сұраныстың себепшісі болды, елдегі тарихи, экономикалық және саяси болып жатқан жағдайды негізге ала отырып, бұл үрдістерді сәтті іске асыру.

Тәжірибе, экономика мүдделері, біздің еліміз жүріп келе жатқан қарқынды даму жолдары  бойынша мақсаттарды, жоғары білімнің әдістері мен мазмұнын мәжбүр ету тиіс. Алайда еліміздің жоғары оқу орындарында қазіргі заманғы оқытуда туындаған міндеттерді шешуге жеткіліксіз бағытталған. Техникалық құзыреттілікке қатысты үлкен тапшылық байқалады. Қатаң бәсекелестік жағдайында, бір-бірін тез ауыстыратын жаңа технологиялар мен тауарлар ғасырында, жоғары кәсіптік білім беруде тек қана академиялық жұмыс жасауға болмайды.

Теориялық түрде дайындалған және қазіргі өндірістік процестерге жақсы бағдарланған,  индустриялық-инновациялық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті ЖОО-ның түлегі қажет

 

 

Кафедра мамандықтары

 

«Техникалық пәндер» кафедрасы Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университетінің кафедарсы болып табылады және ҚР БҒМ 29 қыркүйек 2015жылының мемлекеттік лицензияның серия № KZ33LAA00005815(қолданылу мерзімі шектелмеген) негізінде мемлекеттік және орыс тілдерінде күндізгі және сырттай оқыту арқылы мамандар даярлауды жүзеге асырады

 

Кафедра келесі мамандықтар бойынша мамандар даярлайды:

Бакалавр:

5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамсыздандыру

5В070300 – Ақпараттық жүйелер

5В070200 – Автоматтандыру және басқару

5В071900 – Радиотехника, электроника және телекоммуникация

 

Магистратура:

6М070300 - Ақпараттық жүйелер

 

Нормативтік оқу мерзімі::

күндізгі оқу  – 4 жыл(орта базалық білім бойынша), 3 жыл (орта арнаулы базалық бойынша).

сырттай оқу – 3 жыл(орта арнаулы базалық бойынша).

қашықтықтан оқыту –  2 жыл (жоғары оқу базасы бойынша).

Кафедраның оқу-әдістемелік жұмыстары

 

Кафедраның оқу процесі және оқу – әдістемелік жұмыстары факультеттің дамуының перспективті жоспарына, факультет кеңесінің жоспарына, ЖОО ішілік нормативті құжаттардың жиынтығына сай жасалады. Кафедраның барлық оқытылатын пәндері бойынша тұрпатты оқу бағдарламалары, қазақ, орыс тілдерінде пәндердің оқу – әдістемелік кешендері бар.

 

Оқу процесінің сапасын бақылауаралық және ағымды аттестация, яғни аралықбақылау, бақылау жұмыс нәтижелері, зертханалық жұмыстарды уақытылы қорғау, білім алушылардың сабаққақ атысуын бақылау өткен кезде жүзеге асады.

 

 

Оқу-әдістемелік жұмыс кезінде оқытушылар кафедраның «Білім алушылардың құзыреттіліктерін дамытуда инновациялық технология құрал ретінде қолдану» тақырыбын жетілтіреді және дамытады.

Техникалық пәндер кафедрасы

No submenus found. 

«Техникалық пәндер» кафедрасының  студенттерінің  қашықтықтан  өткізілген түрлі деңгейдегі ONLINE пәндік олимпиадаларының  қортындылары! Қашықтықтан өткен  олипмиадалар туралы  http://kko.kz/my және  https://mir-olimpiad.ru/olimpiady/  сілтемесін  басу арқылы өтуге  болады!  Жалпы кафедрамыздың тыныс- тіршілгі  туралы жаңалықтар  @teh_kaziitu  парақшасында!

 

{gallery}00000000000/4{/gallery}

 


«Техникалық пәндер» кафедрасының  оқытушылық құрамының   қашықтықтан  өткізілген  ONLINE пәндік олимпиадаларының және  конфренцияларының  жетістіктері!

 

{gallery}00000000000/3{/gallery}

Факультеттің мақсаты мен міндеттері

 

«Жалпы техникалық пәндер» кафедрасы Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университетінің жас факультетінің  бірі. Кафедра меңгерушісі т.ғ.м. Таудаева Айнур Амангалиевна.

 

Кафедра құрамына 4 мамандық кірді:

 

–  050730 «Құрылыс материалдарын, бұйымдарын  және конструкцияларын өндіру»

 

– 5В012000 «Кәсіптік оқыту»

                            

Кафедра 4 мамандық бойынша бакалаврлар даярлайды:

 

р/с

Бакалавриат мамандықтары

1

5В073000 Құрылыс материалдарын, бұйымдарын  және конструкцияларды өндіру"

2

5В012000 «Кәсіптік оқыту»

 

Бірінші мақсат- өз білімін үздіксіз тереңдетіп, шеберлігі мен дағдысын жетілдіріп отыратын маман кадрларды дайындау және оның сапасын өздігінше ізденумен арттырып отыру.

 

Екінші мақсатта мына төмендегі мәселелердің шешімін табу негізінде орындалады. Олар:

 

-модульді оқып, жоспарын бітіруші түлектердің біліміне , біліктілігіне қарай жасау.

 

-ұйымдар мен мекемелердің  талаптарына сай оқу жұмыс жоспарлары түрлерін есепке алу.

 

-шамаланған іс тәжірбие бағыттарында мамандарды дайындау және төменде аталған жайларға мән беру:

 

 

1. Білім беру үдерісінде оқу пәндерін интегралды жобалау курстарында және оларға дәріс беру әдістемелерін ендіру;

 

2. Білім беру қызметтерінде оқу-әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етуді жақсартады.

 

3. Дистанциондық (арақашықтық) технология негізінде оқытуды жетілдіру;

 

4. Университет пен жұмыс берушілер арасындағы бірлескен ынтымақтастық байланысты тиімді мазмұнда ендіру;

 

5. Оқу үдерісінде алдағы кезде де оқытудың алдыңғы қатарлы технологияларын және халықаралық индекстегі ғылыми үзінділерді (цитаталарды) пайдаланып отыру;

 

6. Университет кафедраларындағы ғылыми ізденіс жұмыстарын дамыту;

 

7. Ғылыми зерттеу жұмыстары нәтижелерін кеңейте отырып ендіру;

 

8. Білімгерлердің ғылыми зерттеу жұмыстарын дамыту;

 

9. Ғалымдардың ғылыми гранттарды жеңіп алу жүйесін қолдау, дамыту;

 

 

Үшінші мақсат- тұрмыста болып жатқан  ғылым мен білімнің жаңа сападағы жетістіктері мен қоғамдағы ең соңғы жаңашыл (инновациялық) құралдарды   пайдалану арқылы төмендегі мәселелерді қарастыру:

 

-ғаламтор желісіне жетудегі ішкі каналдарына жоғары жылдамдықпен мәліметтер беруде қамтамасыз етуді кеңейту;

 

-жоғары оқу орындарын автоматты жүйемен басқару мақсатында компьютерлік телекоммуникацияны белсенді түрде қолданудың мүмкіндігін кеңейте түсу, жетілдіру;

 

-Оқыту үдерісінде инновациялық білім беру формаларын қолдану:бейне конференция тәртібіндегі дәрістер, онлайн тәртібіндегі талқылау, факультет, кафедралардың компьютерлік мультимедиялық құрал жабдықтармен жарақталуын жақсарту, құрылымдық модернизациялау;

 

Төртінші мақсат-кітапхана қорын модернизациялау болып табылады. Ол біріншіден жинақтауды және жоғары оқу орындағы мамандықтарды ақпараттармен қамтамасыз ету, сондай-ақ кафедра тапсырысы мен тематикалық жоспар бойынша жинақталған мемлекеттік тілде жазылған қазіргі заманғы ғылыми техникалық және оқу құралдары әдебиеттерін жаздырып алып отыру үдерісін басымдылық негізде тиімді ұйымдастырып отыру.

 

-Профессор оқытушылар құрамының (ПОҚ)  қызметінде ғылыми атақ дәрежесі бар иелерінің әлеуметтік статусын көтеру және олардың еңбектерінің бағалануы материалдық моральдық ынталандыру.ПОҚ-ның еңбегін бағалау жүйесін одан әрі дамыту бағдарламасы арқылы жетілдіреді:

 

-ғылыми педагогикалық кадрларды дайындау жүйесі жетілдіреді.Мақсат пен міндеттерінің дамуы негізгі мемлекеттік және өңірлік стратегиялық құжаттарға және ұлттық білім беру жүйесі мен өңірдің даму, сондай-ақ қолданыстағы басқару жүйесінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

 

Бұдан басқа да миссиялар, айталық қолда бар ресурстар арқылы жоғары оқу орнының мүмкіндіктері және нарықтық талаптардың мақсаттары мен міндеттері толығымен сәйкес келеді.

 

Негізгі стратегиялық құжаттардың мақсаты мен міндеті мемлекеттің ,аймақтың мақсаттарымен ара қатынасының дәл келуі және ұлттық білімнің жүйесі және аймақтың өркендеуі мен ағымдық басқару жүйесі. Мұнан басқа миссияның мақсаты мен алға қойғаны түгелдей бар ресурстармен сәйкес келеді, яғни ЖОО-ның мүмкіндігімен және нарық талабымен.