Қашықтықтан оқыту

Қашықтықтан оқыту

 

 

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ

ҚБТ-оқытудың заманауи әдістемелеріне, байланыс пен ақпарат берудің техникалық құралдарына негізделген білім беру технологияларын пайдалануға негізделген сырттай оқыту нысаны бойынша білім алу әдісі.

Оқу процесінде ҚБТ қолдану мақсаттары мен міндеттері:

  • сырттай оқу нысаны бойынша білім беру процесінің сапасын арттыру;
  • оқу процесінің сапасына жедел мониторингті жүзеге асыру;
  • білім алушыларға білім алушының тұрғылықты жері немесе оның уақытша болуы (болуы)бойынша тікелей білім беру бағдарламаларын игеруге мүмкіндік беру;
  • бүкіл оқу процесінде білім алушылардың өзін-өзі бақылауы;
  • білім алушыға ыңғайлы кез келген уақытта білім беру үдерісі үшін әртүрлі ақпараттық ресурстарды еркін пайдалану;
  • оқу процесінің жеке бағытын күшейту, білім алушының өзіндік жұмысын жандандыру;
  • инновациялық білім беру технологияларын енгізу арқылы оқытудың тиімділігін арттыру;
  • бүкіл білім беру жүйесінің озық сипатын, оның халық арасында білімді таратуға, оның жалпы білім беру және мәдени деңгейін арттыруға бағытталуын қамтамасыз ету;
  • білім беру сапасын бақылау жүйесін қолдану үшін жағдай жасау.


Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары:

  • ыңғайлы уақытта, ыңғайлы жерде жаттығу мүмкіндігі;
  • тьюторлар мен техникалық қызметтің қосымша қолдауы;
  • компьютерде жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру;
  • уақытты үнемдеу;
  • өз қарқынымен оқу мүмкіндігі.

Академиялық ұтқырлық

Академиялық ұтқырлық

 

 

Академиялық ұтқырлық-білім алушыларды немесе оқытушыларды белгілі бір академиялық кезеңге оқыту, оқыту, зерттеу жүргізу немесе біліктілігін арттыру үшін басқа білім беру немесе ғылыми мекемеге ауыстыру.

Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бөлімі жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды (магистрлерді) даярлау бойынша ЖОО кафедраларының оқу процесін үйлестіретін университеттің құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және кадрларды қайта даярлау институты бейіндік және ғылыми-педагогикалық магистратурада кадрлар даярлауды жүзеге асыратын КазУИТС оқу-әдістемелік, ғылыми және әкімшілік-құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

КазУИТС жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және кадрларды қайта даярлау институты кәсіпорындар, жоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу орталықтары және т. б. үшін жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз ету мақсатында құрылған.

Мақсаты: жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар, экономиканың, мәдениеттің, білім мен ғылымның қарқынды даму проблемаларын шеше алатын, қазіргі заман талаптарына сай келетін бәсекеге қабілетті мамандарды тәрбиелеу және қалыптастыру.

Міндеттері: магистранттардың дербес ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметінің дағдыларын қалыптастыру; магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметін үйлестіру және бекітілген Жеке оқу жоспарларына сәйкес оның жүзеге асырылуын бақылау.

ЖОО-да білім беру саласындағы ҚР заңнамасына, академиялық ұтқырлық туралы ережеге сәйкес білім алушылар мен ПОҚ-ның академиялық ұтқырлығы жөніндегі бағдарлама іске асырылуда.

Университет академиялық ұтқырлық мәселелері бойынша ынтымақтастық бойынша қазақстандық және шетелдік жоғары оқу орындарымен 26 шарт жасасты. Осы мәселе бойынша кафедралар академиялық ұтқырлық бойынша үйлестірушінің көмегімен білім алушылар арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.

2018-2020 жылдар аралығында 18 студенттің академиялық ұтқырлығы, "ММА" ОЧУ Мәскеу халықаралық академиясы "Экономика", "Есеп және аудит", "құқықтану" мамандықтары, "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету , "Менеджмент" мамандықтары, сондай-ақ Воронеж экономикалық-құқықтық институты "аударма дело" мамандықтары бойынша өтті бірлескен бағдарламаларға сәйкес КазУИТС-тегі академиялық ұтқырлық.

Академиялық ұтқырлық аясында 2018 және 2020 жылдары университет студенттеріне дәріс оқуға халықаралық қоғам және адам табиғаты университетінің (Дубна қ., РФ), халықаралық нарық институтының (РФ Қ.) 15 оқытушысы шақырылды. Самара, РФ), С. П. Королев атындағы Самара аэроғарыш университеті (Самара қ., РФ), РФ Президенті жанындағы Ресей халық шаруашылығы және Мемлекеттік қызмет академиясы (Самара қ., РФ), Самара мемлекеттік техникалық университеті, Н. г. Чернышевский атындағы Саратов мемлекеттік университеті (Саратов қ., РФ), Альметьев мемлекеттік мұнай институт (Альметьевск қ., Татарстан). Сонымен қатар, 2 профессор әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінен (Алматы қ.) дәріс оқуға шақырылды.

Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша 2018-2020 жылдар аралығында КазУИТС-тің 25 оқытушысы Мәскеу халықаралық академиясының студенттерімен "компьютерлік модельдеу негіздері", "ағылшын тілінің практикалық фонетикасы",инженерлік және ЗDMAX үш өлшемді графика"пәндері бойынша теориялық және практикалық сабақтарды тексерді.

Бұл бағыттағы жұмыс жетекші жоғары оқу орындарымен жалғасады: Варшава мемлекеттік университеті (Польша), Охрид Әулие Клемент атындағы София университеті (Болгария).

Халықаралық және білім беру қызметінің маңызды бағыттарының бірі шетелдік және қазақстандық ұйымдармен шарттар негізінде жүзеге асырылатын ПОҚ-ның академиялық ұтқырлығы болып табылады. Бұл бағытта оқытушылар шақырылған шетелдік ғалымдар мен мамандардың авторлық бағдарламалары бойынша дәрістер, семинарлар тыңдау арқылы кадрларды даярлаудың шетелдік тәжірибесін зерделеу мүмкіндіктерін пайдаланады. Мысалы, М. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің профессоры С. В. Кибальников. IT-технологиялар саласындағы өзекті тақырыптар бойынша "Автоматтандыру және басқару", "Радиотехника, электроника және телекоммуникация", "Ақпараттық жүйелер", "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету" мамандықтарының білім алушыларына дәрістер курсы және халықаралық дөңгелек үстел өткізілді. Сондай-ақ, Л. Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің (профессор Н. Т. Темірғалиев), Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің (профессор М. Сихов) математикалық бағыттар бойынша оқу сабақтарын өткізу үшін белгілі қазақстандық ғалымдар шақырылады.

КЕҢСЕ ТІРКЕУШІСІ


КЕҢСЕ ТІРКЕУШІСІ

Тіркеуші кеңсесі Академиялық қызмет жөніндегі Басқарманың құрылымдық бөлімшесі болып табылады, білім алушылардың оқу жетістіктерінің бүкіл тарихын бақылауды және тіркеуді жүзеге асырады.

Тіркеуші кеңсесінің мамандары университеттің оқу жылына арналған академиялық күнтізбесін жасайды, білім алушылардың үлгерімін бақылайды, емтихан сессиялары мен жазғы семестрлер кезеңінде жазбаша нысанда компьютерлік тестілеу мен емтихан рәсімдерін ұйымдастырады және бақылайды. Эдвайзерлермен бірлесіп білім алушыларды элективті пәндерге тіркеуді жүзеге асырады, оқытудың жеке траекториясын қалыптастырады. Тіркеуші кеңсесі жазғы қосымша семестрде оқытуды ұйымдастырушы және білім алушылардың академиялық ұтқырлығы мәселелері бойынша университеттің үйлестірушісі болып табылады. Тіркеуші кеңсесінің құрамында студенттік кадрлар бөлімі жұмыс істейді.

 

Тіркеу кеңсесі А1 корпусында, №206 кабинетте орналасқан

Оқу-әдістемелік жұмыс


Құрметті студенттер, Құрметті әріптестер!

 

Біздің университет сайтының "оқу-әдістемелік жұмыс" бетіне қош келдіңіз!

Кафедралардың оқу-әдістемелік жұмысын үйлестіру және бақылау және болашақ мамандарды даярлауды жетілдіру мақсатында осы бет құрылды.

Жаһандық еңбек нарығының қалыптасуы маман даярлау сапасына жаңа талаптар қояды. Жоғары оқу орнында оқу нәтижесінің сапалы сипаттамасы алынған білім мен дағдылардың өзектілігі, яғни түлектің бәсекеге қабілеттілігі ретінде бірінші орынға шығады. Сапа-бұл түлектің еңбек нарығының талаптарына сәйкестік дәрежесі.

Жоғары мектеп модельдерінің алуан түрлілігінің заманауи интерпретациялары білімнің ұлтішілік шеңберден шыққанын көрсетеді. Бұл интернационализация, Институционализация, қоғамдардың интеграциясы, мәдени конвергенция, мақсаттар мен құндылықтардың ортақтығы қағидаттарында бірыңғай білім беру кеңістігін қалыптастыруға мүмкіндік беретін жалпы әлемдік өлшемдегі білім беру стратегияларын іздеуді қамтиды. Мұндай стратегияны жүзеге асырудың мысалы-жалпыеуропалық білім беру кеңістігі үшін басым болатын Болон моделі.

Инновациялық, зияткерлік экономиканы қалыптастыру адами капиталдың бәсекеге қабілеттілігін арттырмай мүмкін емес, ал білім беру өз кезегінде адами капиталдың бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторы болып табылады.

Осыған байланысты ЖОО-ның міндеті-компьютерлік сауаттылықты меңгерген, кәсіби мақсатта үш тілді (қазақ, орыс, шет тілдерін) білетін және қолдана алатын, мәдени диалог үшін ашық бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.

"Цифрлық Қазақстан" бағдарламаларына, үштілділік бағдарламасына және мәдени және конфессиялық келісім бағдарламасына сәйкес университетте жаңа буынның білім беру бағдарламалары әзірленуде.Оқу процесін жоспарлаудың негізі модульдік білім беру бағдарламаларын қалыптастыру болып табылады.

Жаһандану, Интеграция және білім беруді интернационалдандыру соңғы онжылдықтардағы әлемдік тенденциялар болып табылады. КазУИиТС-те білім беруді интернационалдандыру тұрғысынан:

еуропалық жоғары білім беру кеңістігінде сапаны қамтамасыз ету жөніндегі халықаралық стандарт (ESG)қабылданды,
жоғары білімнің қолжетімділігін арттыру, білімді әмбебаптандыру бойынша жұмыстар жүргізілуде,
халықаралық ынтымақтастық кеңейіп, нығайып келеді,
академиялық ұтқырлық, қос дипломды және бірлескен бағдарламалар бойынша жұмыстар жанданды,
ағылшын тілінде білім беру бағдарламалары әзірленуде;
ағылшын тілінде білім беру модульдерінің құрамы құрылды және кеңейтілді;
студенттердің элективті курстар мәзірін кеңейту арқылы оқу траекторияларының жеке нұсқаларын таңдау мүмкіндігі қамтамасыз етілген.
Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында жоғары білім беруді реформалаудың басты бағыты Болон процесіне қосылу арқылы айқындалады, бұл біздің алдымызға құзыреттілік тәсіл негізінде әзірленген білім беру бағдарламаларын жетілдіру міндетін қояды.

Білім беру процесін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін жүзеге асырудың негізгі мәні, нәтижесі білім беру сапасының жоғары деңгейі болуы керек - оның тұтынушының үмітіне сәйкес келуі. Сапаға қол жеткізу-бұл процесс және оның нәтижесі.

Университетте оқу процесін ұйымдастыру жүйесі құрылып, бақылау тетігі әзірленді.