Оқу-әдістемелік жұмыс


Құрметті студенттер, Құрметті әріптестер!

 

Біздің университет сайтының "оқу-әдістемелік жұмыс" бетіне қош келдіңіз!

Кафедралардың оқу-әдістемелік жұмысын үйлестіру және бақылау және болашақ мамандарды даярлауды жетілдіру мақсатында осы бет құрылды.

Жаһандық еңбек нарығының қалыптасуы маман даярлау сапасына жаңа талаптар қояды. Жоғары оқу орнында оқу нәтижесінің сапалы сипаттамасы алынған білім мен дағдылардың өзектілігі, яғни түлектің бәсекеге қабілеттілігі ретінде бірінші орынға шығады. Сапа-бұл түлектің еңбек нарығының талаптарына сәйкестік дәрежесі.

Жоғары мектеп модельдерінің алуан түрлілігінің заманауи интерпретациялары білімнің ұлтішілік шеңберден шыққанын көрсетеді. Бұл интернационализация, Институционализация, қоғамдардың интеграциясы, мәдени конвергенция, мақсаттар мен құндылықтардың ортақтығы қағидаттарында бірыңғай білім беру кеңістігін қалыптастыруға мүмкіндік беретін жалпы әлемдік өлшемдегі білім беру стратегияларын іздеуді қамтиды. Мұндай стратегияны жүзеге асырудың мысалы-жалпыеуропалық білім беру кеңістігі үшін басым болатын Болон моделі.

Инновациялық, зияткерлік экономиканы қалыптастыру адами капиталдың бәсекеге қабілеттілігін арттырмай мүмкін емес, ал білім беру өз кезегінде адами капиталдың бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторы болып табылады.

Осыған байланысты ЖОО-ның міндеті-компьютерлік сауаттылықты меңгерген, кәсіби мақсатта үш тілді (қазақ, орыс, шет тілдерін) білетін және қолдана алатын, мәдени диалог үшін ашық бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.

"Цифрлық Қазақстан" бағдарламаларына, үштілділік бағдарламасына және мәдени және конфессиялық келісім бағдарламасына сәйкес университетте жаңа буынның білім беру бағдарламалары әзірленуде.Оқу процесін жоспарлаудың негізі модульдік білім беру бағдарламаларын қалыптастыру болып табылады.

Жаһандану, Интеграция және білім беруді интернационалдандыру соңғы онжылдықтардағы әлемдік тенденциялар болып табылады. КазУИиТС-те білім беруді интернационалдандыру тұрғысынан:

еуропалық жоғары білім беру кеңістігінде сапаны қамтамасыз ету жөніндегі халықаралық стандарт (ESG)қабылданды,
жоғары білімнің қолжетімділігін арттыру, білімді әмбебаптандыру бойынша жұмыстар жүргізілуде,
халықаралық ынтымақтастық кеңейіп, нығайып келеді,
академиялық ұтқырлық, қос дипломды және бірлескен бағдарламалар бойынша жұмыстар жанданды,
ағылшын тілінде білім беру бағдарламалары әзірленуде;
ағылшын тілінде білім беру модульдерінің құрамы құрылды және кеңейтілді;
студенттердің элективті курстар мәзірін кеңейту арқылы оқу траекторияларының жеке нұсқаларын таңдау мүмкіндігі қамтамасыз етілген.
Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында жоғары білім беруді реформалаудың басты бағыты Болон процесіне қосылу арқылы айқындалады, бұл біздің алдымызға құзыреттілік тәсіл негізінде әзірленген білім беру бағдарламаларын жетілдіру міндетін қояды.

Білім беру процесін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін жүзеге асырудың негізгі мәні, нәтижесі білім беру сапасының жоғары деңгейі болуы керек - оның тұтынушының үмітіне сәйкес келуі. Сапаға қол жеткізу-бұл процесс және оның нәтижесі.

Университетте оқу процесін ұйымдастыру жүйесі құрылып, бақылау тетігі әзірленді.

Үлгерімге ағымдағы бақылау жүргізу ережелері


1.ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
Осы "білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды аттестаттауды жүргізу қағидалары" (бұдан әрі-қағидалар) сәйкес әзірленді:
"Білім туралы" Қазақстан Республикасының 09.04.16 ж. № 501-V Заңы (01.04.2019 ж. өзгерістер мен толықтырулармен).
"Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы" - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығы (2020 жылғы 05 маусымдағы № 231 өзгерістермен).
Жоғары және (немесе)жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің 2020 жылғы 18 мамырдағы №207 үлгілік қағидалары.
"Білім берудің тиісті деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 05 мамырдағы №182 Бұйрығы.
"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" - Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы №600 бұйрығы (2020 жылғы 08 маусымдағы №237 өзгерістермен және толықтырулармен).
"Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі №152 бұйрығы (2018 жылғы 12 қазандағы №563 өзгерістермен және толықтырулармен).
"Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы №137 Бұйрығы (2020 жылғы 28 тамыздағы №374 өзгерістермен).
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі № 123 "пандемия кезіндегі білім беру ұйымдарында COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы" бұйрығы және ЮНЕСКО-ның қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру жөніндегі ұсынымдары.
және Қазақстандық инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университетінде (бұдан әрі – КазУИТС) білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды аттестаттауды жүргізу тәртібін айқындайды, тиісті құрылымдық бөлімшелер мен білім алушылардың орындауы үшін міндетті болып табылады.

 

 

Ережелердің толық мәтіні

ҒЫЛЫМ БӨЛІМІ

 

ҒЫЛЫМ БӨЛІМІ

 

Ғылыми жұмысты ұйымдастыру бөлімі ғылым мен техниканың басым бағыттарына сәйкес ғылыми қызметтің негізгі бағыттары шеңберінде университеттің ғылыми-педагогикалық ұжымдары мен жекелеген ғалымдарының ғылыми жұмысын үйлестіруді қамтамасыз ететін ғылым Басқармасының құрамына кіретін университеттің құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

Бөлімнің негізгі мақсаттары:

университет ғалымдарының іргелі, қолданбалы зерттеулері мен техникалық әзірлемелерінің деңгейін арттыруды ғылыми-ұйымдастырушылық қамтамасыз ету;
ҒЗЖ тақырыптық жоспары шеңберінде орындалатын ғылыми зерттеулер көлемін ұлғайту;
университеттің құрылымдық бөлімшелерінің ғылыми-зерттеу қызметін жандандыру;
ҚазИТУ-дың зияткерлік, материалдық, қаржылық, ақпараттық және өзге де ресурстарын, Білім беру, ғылыми, инновациялық, әлеуметтік және басқа да құрылымдық бөлімшелерін, сондай-ақ бөгде мекемелер мен ұйымдарды пайдалану тиімділігін арттыру.

 

Ғылым бөлімі туралы ереже

Оқу мазмұнын ресімдеу ережелері

Оқу мазмұны және оны дайындау ерекшеліктері


Психологиялық-педагогикалық аспектілері

Оқу мазмұнын дайындау кезінде (интерактивті рефераттар, Мультимедиялық презентациялар және т. б.) ескеру қажет:

оқу материалдарын дайындаудың жалпы дидактикалық принциптері;
экраннан және баспа негізінде ақпаратты қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері;
экранда және қағаз тасығышта ақпаратты ұсынудың эргономикалық талаптары.


Сонымен қатар, заманауи білім беру ақпараттық технологиялары ұсынатын мүмкіндіктерді барынша тиімді пайдалануға тырысу керек.

 

Оқу мазмұнын әзірлеудің және электрондық білім беру ресурстарын пайдаланудың маңызды психологиялық-педагогикалық аспектілері:

Мотивация

Сабақтың барлық кезеңінде сақталуы керек оқытудың қажетті компоненті. Мектеп оқушыларының алдына қойылған нақты белгіленген мақсат үлкен маңызға ие. Егер қойылған міндеттердің деңгейі оқушының дайындық деңгейіне сәйкес келмесе, сондай-ақ оқу мазмұнын ұсыну сапасы оның күткеніне сәйкес келмесе, Мотивация тез төмендейді. Қазіргі мектеп оқушылары белсенді (агрессивті) ақпараттық ортада, гиперактивті техникалық прогресс кезеңінде өмір сүретінін ескеру қажет. Көбісі компьютерлерге, интернетке шектеусіз қол жеткізе алады, желілік қауымдастықтардың белсенді мүшелері болып табылады.

Оқу мақсатын қою

Оқытудың мақсаттары мен міндеттері сабақ барысында нақты және нақты тұжырымдалуы керек.

Оқу материалын қабылдаудың алғышарттарын жасау

Оқу материалын қабылдаудың алғышарттарын жасау үшін оқулық жиынтығына кіретін немесе оқытушының өзі дайындаған көмекші материалдар (нұсқаулықтар, жадынамалар, тірек сызбалар және т.б.) пайдалы болуы мүмкін.

Оқу материалын беру

Материалды беру формасы мен әдісі шешілетін оқу міндеттеріне байланысты анықталады. Маңызды міндет-мониторға немесе интерактивті тақтаның бетіне шығарылатын оқу материалының бөліктерін (слайд, кадр, реферат беті және т.б.) дұрыс жобалау.

 

 

Оқу мазмұнының жалпы құрылымы

Бастау (танысу). Титулдық бет (білім беру мекемесінің атауы, сабақ тақырыбы, Тегі, Аты, Әкесінің аты, ғылыми дәрежесі, атақтары және мұғалімнің басқа да атақтары). Әрі қарай, сабақтың мазмұны немесе мақсаттары мен міндеттері бар бет.

Сабақтың негізгі мазмұны. Жаңа материалды ұсыну, фронтальды және өзіндік жұмыстарға арналған тапсырмалар, қайталауға арналған материалдар және т.б. оқу мазмұнының мазмұны сабақтың мақсаттарына жетуді қамтамасыз ететініне көз жеткізу маңызды.

Сабақты аяқтау. Қорытынды (қорытындылар), өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар, ұсынылатын әдебиеттер тізімі, Үй тапсырмасы, пайдалы сілтемелер және т. б. бар беттер.
Оқу мазмұны беттерінің графикалық материалын жобалау бойынша жалпы ұсыныстар

суреттерді сіз жеткізгіңіз келетін ақпаратқа сәйкес етіп жасаңыз;
графикалық ақпаратты қарапайым етіп сақтаңыз ("экрандағы басқатырғыштардан" аулақ болыңыз);
сабақтың мазмұнынан алшақтататын суреттер жасамаңыз;
нақты объектілердің, құбылыстардың, сондай-ақ ең дәл карталардың ең шынайы және шынайы кескіндерін (модельдерін) пайдаланыңыз;
ақпаратты қабылдауды жеңілдету үшін сызбаларды қолданыңыз ("...бір рет көрген жақсы").
Оқу мазмұны беттерінде диаграммалар мен графиктерді жобалау бойынша жалпы ұсыныстар:
диаграммалар мен графиктер қарапайым және түсінікті болуы керек, қиылысатын сызықтардан (байламдардан), көрсеткілерден және т. б. аулақ болыңыз.;
көрсетілген ақпарат көлемін шектеңіз, күрделі диаграммаларды жеке беттердегі үзінділермен көрсетіңіз;
кірістірілген әріптерді, кезеңдерді немесе диаграмма деңгейлерін түсіндіріңіз;
егер олар нақты анықталмаса, қысқартуларды қолданудан аулақ болыңыз;
диаграммалардың әртүрлі бөліктерін әртүрлі контурлармен, таңбалармен немесе түстермен бөлектеңіз;
графикалық сызықтар мен бет сызықтарын ажыратыңыз (бет сызықтары графиктегі сандық ақпаратқа қарағанда жеңілірек және жұқа болуы керек);
қосымша (дизайн) белгілер мен таңбалардың графигі (диаграммасы) бар бетте қолдануды барынша азайтыңыз;
барлық оқу мазмұнының диаграммалары мен графиктері үшін бір стильді сақтаңыз;
оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкес диаграммалардың күрделілігін таңдаңыз.

Оқу-криминалистикалық орталығы

Генерал-майор Р. Е. Қайдаров атындағы оқу-криминалистикалық орталығы

 

 

Әділет генерал-майоры.


КСРО ІІМ еңбек сіңірген қызметкері.

Толық корреспондент-мүше

Ресей жаратылыстану ғылымдары Академиясы;

Халықаралық Ақпараттандыру Академиясының академигі
Профессор, РҚБ төралқасының төрағасы

"Генералдар кеңесі", Халықаралық экологиялық Палатаның құрметті профессоры.

Генерал-майор Хайдаров атындағы оқу-криминалистикалық орталығы КазУИТС президенті-А. С. Әйтімовтің өкімі негізінде 2015 жылы құрылған. орталықтың құрамына мамандандырылған аудиториялар мен криминалистикалық полигондар: сот отырысы залы, 2 кримполигон, нотариус, Медиация, криминалистика, сот сараптамасы және медицина кабинеттері, ІІО кезекші бөлімі кіреді.

 

 

Оқу процесінде сот-медициналық полигондарды пайдалану мақсаттары.

 

Жеке тергеу әрекеттерін жүргізу кезінде техникалық құралдар мен тактикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ оқиға орнында тергеушінің жұмысы кезінде әртүрлі түрдегі қылмыстарды ашу және тергеу әдістерін әзірлеу.


Оқиға орнында мамандардың (сот-медициналық сарапшының, криминалист маманның) және жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыратын органдар қызметкерлерінің көмегін пайдаланудың практикалық дағдыларын пысықтау; оқиға орнында жедел-тергеу тобының жұмысына басшылық ету дағдыларын пысықтау


Бастапқы кезеңде тергеу әрекетінің барысы мен нәтижелерін тіркеу және тергеуді жоспарлау дағдыларын жетілдіру.

Криминалистикалық полигондар криминалистика, азаматтық іс жүргізу құқығы, қылмыстық іс жүргізу құқығы, сот сараптамасы, қылмыстық құқық, жедел-іздестіру қызметінің теориясы сияқты пәндер бойынша практикалық сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Екі сот-медициналық полигонның құрамына "кафе-бар", "кеңсе", "қонақ бөлмесі", "ас үй"кіреді. Кримполигондар мен мамандандырылған аудиториялардың үй-жайлары тергеу, жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізу тәртібі, сондай-ақ криминалистикалық іс-қимылдардың тактикасы, техникасы мен әдістемесі туралы ақпараты бар стендтермен жарақтандырылған.